fredag 21 januari 2011

GGRR , på matte !!!

Är min matte hopplös eller är hon ?! Hon tyckte att hennes blogg var jätteseg o konstig när hon skulle skriva ett inlägg med klipp från youtube och vad gör hon då ? Jo hon börjar radera mina inlägg som hon kopierat från den bloggen och hit !!! Tror ni det var det som var felet ??! Näää , det var youtubeklippen som gjorde bloggen slö o konstig ! Tack för den matte !!! Så nu funderar vi på om alla mina gamla inlägg ska raderas o sen länka till dom istället ? Kanske göra en sida med gamla inlägg ? Vi får se hur vi ska lösa det hela ? 

3 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vi har försökt att kolla massa inlägg som inte finns. Vi är nyfikna! Nosbuff

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Nu har matte kopierat en del av mina inlägg som ligger på hennes blogg o lagt in dom här (IGEN :)

Smulan, Amanda och deras 2-benta sa...

Ibland får vi mattar lite konstiga edéer, tyvärr. Men nästan allt kan ju lösas till det bästa igen. Jag är säker på att hon lyckas!
Nosgos
PS
Vår matte skrev svar på din senaste kommentar, så kika på den ;-) DS