tisdag 25 januari 2011

Cat´s on Tuesday

Miaow !
Miao !
I have found a meme for Cat´s !
Jag har minsann hittat ett fototema för katter !
I guess I´m suppose to tell you about my tuesday ?!
Jag gissar att det är meningen att jag ska skriva om min tisdag ?!
My owners have been to there work and I have mostly relaxed in their bed :)
Mina ägare har jobbat o jag har mest relaxat i deras säng :)





I was really happy when at least one of them came home :)
Jag blev jätteglad när åtminstånde en av dom kom hem :)

And lucky me it was my play leader :)
Och turligt nog så var det min lekledare :)



Over and out from Kjelle Bus :)

CLICK HERE !
KLICKA HÄR !
to see moore Cat´s on Tuesday
för att se fler tisdagskatter
eller varför inte bli en av dom :)

11 kommentarer:

Luna und Luzie sa...

Hello,
nice to meet you at cats on tuesday.
You are a very beautiful cat.
We can see you have fun playing with your toys!

*Happy Tuesday*

Gattina sa...

Welcome to Cats on Tuesdays, that's wonderful that you joined in ! between cats languages are not important they all speak "meow" !

Katten Lisa sa...

Oj, oj, sådär kan inte jag stå på baktassarna längre! *applåderar*

Findus, Isak och Rasmus sa...

Lika fina bilder som alltid! Kuliga leksaker du hade. Matte var på IKEA idag. Vi trodde hon skulle komma hem med en sådan där jätteråtta som du har, men inte! Hon trodde den skulle gå sönder?! Kurr och burr.

We love Luna sa...

Welcome sweet friend, you are such a cute cat!I loved your poses and your blog is beautiful!
purrs
Luna - WE LOVE LUNA

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan sa...

WOW så duktig du är Kjellebus, att stå på tassarna, det kan jag: Tarzan oxå, fast bara en liiiten stund, mjau.
Matte filmade mig när jag lekte med min nya leksak, eller det är ju våran leksak tillsammans, så mina kompisar här hemma får förståss oxå leka med den.
Vi ska bara sätta in videon på youtube först, och sedan sätta in den på våran blogg ngn kväll

Vi ska säga till matte att hon filmar oss mer, så vi kan ha lite videos att visa oxå, *FNISS*

Tass tass

Mimmi, Chicko, Tarzan, Sessan

http://katternasblogg.blogg.se

Ellen Whyte sa...

Happy Cats on Tuesday! You look so sweet playing with your toys, and napping in bed. Lucky cat!

Boo-Bah AKA Iris sa...

You are so pretty. Are you a flame point? Your pictures are so nice. I love the 2nd picture of you sleeping.

Marie sa...

Welcome to Cats on Tuesday! You are just a gorgeous kitty! I'm glad that you had fun playing -- the kitties here at our house love to play with their favorite mousies :-)

I am a new follower of your blog also. Do come visit me sometime and meet some of our kitties, they would enjoy that!

Carla sa...

Well aren't you a Fine Feline!! My mom had a kitty cat your color, and it was her most favorite (and she should know, she is THE Crazy Cat lady). Very nice to meet you!

Basco sa...

Hej! Kul att du läst min blogg, tänkte kika in och se vad du har för dig om dagarna. Måste säga att du är en vacker katt och full av bus verkar det som. På återhörande.
Basco