måndag 13 december 2010

KJELLE BUS en av Lussekatterna 2010 i Hallands Posten


JAAAAA !!!



And one of the winners is ... Kjelle Bus !!!



Kan ni tänka er att jag är en av dom 12 katter
som fått flest röster i tävlingen årets Lussekatt
2010 i Hallands Posten !
Så nu ska jag minsann bli kalender pojke :)
Jag hoppas på att jag blir Mr Juli !
Ska bli sååå spännande att få kika i kalendern !
Hoppas dom skickar den med expressbud !!!
Gissa om matte ska beställa fler kalendrar än den vi får ??!!
Lär ju bli årets julklapp i vår familj *flinar stort*

Idag ska det vara en helsida i Hallands Posten
på oss 12 Lussekatter o givetvis så ska man ju kunna kika på det på webben oxå , både på Hallands Posten  och på Hallands Nyheter

Sen får man ju bara hoppas att det inte blir för många av dom  där skrikande kattjejerna utanför dörren som Panter i Lerdala skrev om !!! 
Tur att man kan hojta till honom om det skulle bli för jobbigt. Han skulle ju komma på stört med sina 
bodyguards Leo o Marrón bara jag sa ett halvt ord :)

Här är bilden som matte skickade in till tävlingen om nu någon lyckats missa den ;-)
Fast bilden matte skickade in har ju ingen text
så klart.


Så nu vill jag och matte tacka alla som röstade på mig !!!
Ett JÄTTE TACK allihopa !!!

Tasskramar o Nospussar i massor till er alla :)




Inga kommentarer: